Rörd till tårar,

Jag har verkligen världens finaste och romantiska pojkvän!
Alltså han slår nog era med hästlängder.
Idag fick jag en rosbukett med bud hem till dörren av honom!
Jag hade verkligen inte en aning om detta så jag blev sååå himla överaskad,rörd och glad!

Så himla fint gjort av honom och jag uppskattar verkligen denna gest till 100%!
Har iofs aldrig fått blommor med bud innan, så det blev extra stort, blev fan rörd till tårar.
Trodde till och med att det var till min granne först,haha! :)

Måste dock vänta tills ikväll innan jag kan prata med min lilla officer för han har massa träning idag.
Och sen måste jag vänta ända tills på fredag innan jag får pussa på honom, så jag hoppas att denna veckan går foort! :)

 
SÅÅÅÅÅ FINT! Ni förstår att jag är kär va?
4 månader idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0