Kalla mig cp, kalla mig bög.

Jag drömde att Johan var värsta aset i natt. Nu har jag typ förträngt nästan hela drömmen, men jag vet att han lämnade mig helt själv i den lilla byhålan Horred som ligger någon mil från Varberg och stack iväg med nån tjej osv.
Alltså jag hatade verkligen honom när jag vaknade och tänkte nästan ringa och be han dra åt helvete.
Meeeen det lugnade ner sig efter en stund ^^
Därför tänkte jag svara på några frågor nu innan jag sticker till jobbet.
Enjoy!


Vad heter han - Johan
Hur gammal är han - 21, fast han fyller 22 i november.
Vad kallar du honom -
Johan mest, ibland älskling och när jag är dryg säger jag Honeyball, haha!
Vad har han för ögonfärg - Gröna.
Hur länge har ni kännt varandra - Sen början av sommaren 2009
Hur länge har ni varit tillsammans - På måndag har vi hängt ihop i 4 månader.
Hur träffades ni - Hemma hos James :)
Vad gör ni när ni träffas - Ptja, allt möjligt. Allt från att festa, kolla film, käka ute, umgås med andra vänner, bo på hotell, shoppa osvosv....
Har ni haft sex - Nej, aldrig :)
Dricker han alkohol - Han är skåning dvs halvdansk, klart han dricker ^^
Hur ofta är ni - Beror på hur jag jobbar och hur hans schema ser ut på utbildningen. Men vi försöker ses nästan varje helg.
Är han snygg - Nej han är skit ful, så jag behöver ha påse på hans huvud när vi har sex. Nej, klart han är skitsnygg!
Är han en jävel på att kyssas - Självklart!
När ska ni ses nästa gång - Uuh, nästa helg eftersom vi båda hade massa annat planerat denna helgen.
När pratade du med han sist - Idag vid tolv tiden.
Har han ätstörningar - Hahah, lätt att han har!
Är han tjock - Nej, det är jag som är den tjocka i vårt förhållande. Han består bara av skinn, ben och muskler.
Är han snäll - Ja, förutom när han är ärlig ;)
Vad lyssnar han på för musik - Dålig musik som inte jag gillar. Typ techno, r'n'b och hiphop och sån skit. Fast ibland lyssnar han på bra musik, mest när jag tvingar han vill säga ^^
Vad är han bra på - Att vara otroligt positiv.
Vad är han inte bra på - Att prata och förstå sig på mig ibland :P
Vad gillar han för filmer - Komedier
Vad tycker han mest om - Den lilla ungen på youtube som hälsar till sina föräldrar som är på restaurangen ^^
Vad tycker han bäst om hos dig - Jag vet faktiskt inte, han har aldrig sagt det och jag har aldrig frågat. Men jag tror det är min personlighet?
Brukar han ge dig komplimanger - Nja, inte om inte ger han det först, haha.
Har du gråtit i hans famn - Nja, inte riktigt men nästan. Det var när jag var hemma hos honom och Harry blev akut sjuk, då satt jag och lipa jämte honom i sängen. Men de var ju inte som att jag låg och snora på hans axel direkt ^^
Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - Ja, det gör jag varje morgon vi sover med varandra.
Charmig, blyg eller otrevlig - Blyg. Mitt första intryck av honom var ju att han var arrogant, eftersom han är lite blyg inför nya människor :P
Har han träffat dina föräldrar - Ja, ett x-antal gånger.
Gillar de honom - Ja det gör dom.
Vad gillar han för mat - Typ det mesta känns det som. Fast mest min grillade mat, im the barbecue master!
Tar han hand om dig - Ja, det gör han faktiskt. Om han får villsäga :P
Pratar ni om allt - Det mesta iallafall :)
Vet du allt om honom, och han allt om dig - Nej inte allt, men en hel del.
Bråkar ni ofta - Nej, vi har typ bara gjort det två gånger.
Känner du honom väl - Känns som det. Fast vem vet. Han kanske är värsta psychot egentligen? ^^
Tycker du om honom - Såklart att jag gör!
Tycker han om dig - Ja, det hoppas jag!? :D
Gör du allt för honom - Hmm... nja, inte riktigt allt ;)
Kommer ni alltid vara tillsammans - Hahah, gaaaay. Den som lever får se helt enkelt :)
Något du vill tillägga - Hmmm.. Jag älskar dig Johan! ♥



Haha, lite fulla och efterblivna där ja! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0