höstmys,

Hej på er!

Sitter här i köket med en kopp grönt thé,kardemumma skorpor och lyssnar på Céline Dion, tro det eller ej.
Men jävlar vilken pipa kvinnan har! Får såna sjuka rysningar ibland när hon tar i så det står härliga till!

Kom förövrigt hem från jobbet för en liten stund sedan och jag är helt slut.
När jag kom till jobbet så var det inte alls mycket bilar på parkeringen och sen när jag stämpla in så sa alla att det hade vart jättelugnt idag. Så lugnt att dom inte ens hade behövt öppna dubbellinen. Det hade alltså vart så lugnt att det var tråkigt. Och så sa den som var bufféansvarig igår att det inte alls hade gått mycket mat igår och att det antagligen skulle gå ännu mindre idag.
Skööönt tänkte jag.
Men fan vad jag högg i sten!
Kom hur mycket folk som helst att all vår mat tog slut på lagret till och med!
Men det räckte iaf, eller kyckligen tog slut typ 15 min innan vi stängde men annars räckte allt annat.
Så hoppas verkligen att vi får nya buffévaror imorgon när varuleveransen kommer. Annars blir det inte så kul för mig!

Ikväll blir det att hoppa i säng rätt tidigt. Är verkligen galet trött!
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0