teenage crime,

God kväll!

Ligger här och latar precis som vanligt. Same old, same old vettni!
Lyssnar på musik och väntar på att alla bra tv-program kan börja och sen att Johan ska ringa med. Såklart.
Dock har han kvällstjänst idag. Så kanske inte blir något snack idag. Men men, så äre att vara tillsammans med en kille som utbildar sig att kunna kriga.

Idag har jag jobbat i Mullsjö. Trevligt, såklart. Men äckligt eftersom det går vinterkräksjukan på de småavdelningarna. Men jag hade typ ingen kontakt med de barnen och rörde inte den maten som dom har vart och hostat på. Sedan så spritade jag mina händer nästan hela tiden. För nån sån skitsjuka vill jag fan inte ha. Jag säger bara usch!

Har även pratat med mina andra chefer på IKEA idag, snackat om mina sprutor osv. Dom måste ju veta att jag går på sådana nu ifall jag skulle skada mig eller dylikt. Fick även ledigt den 26:e när jag ska ta massa blodprover för att kolla mina värden. Så det var skönt :)
Sedan har jag även pratat med Mullsjö bostäder, så nu står jag på kö. Får se om det dyker upp något passar :)
Skönt att man har avklarat dessa samtalen iallafall.

Efter jobbet så har jag bara chillat och pratat med päronen, gosat med hundarna samt gjort mig en omelett typ.
Har även betalat lite på mitt billån, så nu är jag fattig. Längtar tills nästa torsdag och fredag då jag får lön! Wiieeeha!

Imorgon är jag ledig iallafall. Har inte den blekaste om vad som händer då.
Förslag någon?

Pussk!



Finaste vovven i stada'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0