hot child in the city,

Hellluuu!

Sitter och lyssnar på musik och slappar lite. Göttmos! :)
Eller tja, det är mest för att jag har brist på annat att göra..

Idag har jag annars lekt lite med Jossan. Awesome som vanligt!
Först kom hon hem till mig runt tolv tiden, så satt vi eller ja, jag satt och drack thé och så snackade vi lite.
Sen tog vi hundarna på en snabbpromenix och efter det tog vi bilen in till stan för besiktning.
Visade sig att jag hamnat på fel bilprovning först, men den andra låg bara 300 m bort så det var ju ingen fara :)
Dock var dom som jobbade där ett par riktiga jävla lodisar! Otrevliga, tysta, ovårdade och ptja... Allmänt fattiga.
Tog cirka 10 sekunder för dom att kolla på min bil, sen fick jag snällt betala 200 kr och sen fick jag åka därifrån.

Efter vi vart där så åkte vi runt i stan innan vi bestämde oss för att åka till a6 för att luncha lite, samt att kolla på födelsedagspresent till Johan. Vi kollade runt efter present först men hittade inget som var bra nog för min prins. Inte ens ett halssmycke för 13.999:-! Haha, det var skitfult, men dyrt så nått bra måste det ju ha vart med det?
Sedan bestämde vi oss för att luncha på restaurang Majoren, jag tog raggmunk med fläsk och duktiga Jossan tog en sallad. Men men, hon är ju vegeterian så hon kan ju inte äta så mycket annat ;)
Maten var iallafall väldigt god och snacket var gött det med! Efter att vi hade gluffsat i oss och var mätta och glada så bestämde vi oss för att fortsätta jakten på presenter till Johan.
Och ja, jag hittade faktiskt en liten present iallafall. Så nu har jag en mindre jag behöver inhandla iallafall! :)
Sedan vid fyra tiden så var Jossan tvungen att ta bussen till en arbetsintervju och jag åkte hem. Och damn vad halt det hade börjat bli. Hatar när det är halt :/
Men men, sen efter lite snack med päronen så hamnade jag här.

Ikväll blir det väl bara lite slapp och tv. Och imorgon så väntar ännu en dag med lite arbete :)

Ptja, det var allt for now! Byebye!



Jossan, Jag och lite av Silla när vi skulle på DLK - spelning  - 08.
Som förövrigt var helt jävla roligt crazy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0