boom boom,

Hej!

Ligger i sängen och har precis kollat på 2 avsnitt av Gossip girl. Rätt bra den serien faktiskt, händer ju alltid så sjuka saker! Dock hatar jag Blair. Hon förstör serien tycker jag. Hoppas hon skärper till sig nu iallafall.

Idag har jag annars jobbat 8 timmar i skolan. Lika trevligt som vanligt med alla söta barn som är så snäll mot en, eller ja.. Nästan alla. Finns ju självklart några mardrömms ungar.Haha.

Efter jobbet så har jag inte alls vart så aktiv, har bara ätit middag, rastat hundarna eller kollat serier typ. Har vart för trött för nått annat! Ett arbetspass och jag är helt förstörd :P
Men men, snart börjar halv åtta och då ska jag gotta mig med en GB - sandwich, vilket är så nedras gott!
Lätt en av dom bästa glassarna gb har gjort.  

Imorgon är jag ledig, men ska passa på att åka in till stan och ombesiktiga min bil då. Får hoppas den går igenom då för pappa har lagat och bytt ut spindelleden som det var fel på. I bland är det riktigt bra att ha en fader ^^
Förutom det så vet jag inte vad som händer under morgondagen. Vi får väl se vad den har att erbjuda helt enkelt :)

Förövrigt så har jag så galet ont i huvudet och jag får inte äta alvedon eller ipren. Lucky me.
Ska iallafall ta och pilla ut mina linser nu och sen sätta på mig mina brillor. Kanske hjälper lite?

God afton!



Såhär ser min frukost ut nu för tiden.
 Sprutan som jag sätter i benet för mitt blod och sen lite andra smaskiga piller på det.
 Men vad gör man inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0