Nytatuerad!

God kväll på er! :)

Nu ligger jag här i sängen, med en öm och inplastad arm som luktar vaselin och sprit.
Alla som har gaddat sig någon gång, känner nog igen sig direkt. Men det är fint är det :D
Säger som min arma moder alltid sa till mig när hon skulle fläta mitt tjocka och långa hår när jag var liten:
"Vill man vara fin, får man lida pin!"

Har förövrigt gjort ett Bill Loika motiv på armen. Men det bidde bara konturer och lite skuggning idag.
Men nästa sittning ska färgen i och sen kommer Glenn nog binda samman alla mina tatueringar som jag har på armen.
Det kommer bli sjukt niiiice! :)

Annars idag har jag klippt till burret. Fräschade bara till det, så det blev ingen radikal förändring direkt.
Och sen har jag shoppat massa också. Idag åkte verkligen spenderbyxorna på!^^ Eller iofs hade jag kjol på mig, hah!
Fick iallafall ett par jeans, tre toppar, bh + trosor och lite smink inhandlat. Men det behövde jag.
Så nu är jag nöjd för ett tag iallafall :)

Imorgon är det jobb som gäller igen. Buffé + bistro.
Bara så ni vet.

Förövrigt har jag haft en konstig känsla i magen denna veckan. Och nej,det är inte gaser! :)
Utan det känns som sånt där jobbigt sug som man har när man är nervös typ. Skit jobbigt!
Undra om det är något som ska hända eller nått?

Mene.. Nu ska jag försöka sova.
Har inte alls sovit bra dessa senaste nätterna pga snarkande hundar, en hostande familjemedlem från rummet jämte, det där suget i magen och allmänt mycket tankar i huvudet.

Kvällens låt: Dio - Rainbow in the dark <------- Dessa senaste dagarna har det blivit mycket Dio. Till minne av den lilla mannen med den stora rösten Ronnie James Dio som gick bort efter en tids cancer nu i dagarna, sorligt!

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0