I SAID BURRRRRRR IT'S COLD IN HERE!

Fy fasen säger jag bara.. Jag hatar att vara sjuk, som ni kanske har listat ut nu?!
Ligger och fryser som judarna gjorde i koncentrationslägrena (elak jämnförelse, men bara för att ni ska fatta grejen liksom).
Låg fan i badet i skållhett vatten och kollade på film i 1 timme, när jag kom upp ur det var jag inte det minsta varmare. Utan de blev fan värre. Så tog en kopp thé och 1 alvedon, 1 ipren och sen 1 thailänsk rolig tablett som tydligen ska vara bra mot förkyldningar. Blev jag varmare?
Nej, självklart inte!
Så har lagt mig nu i sängen med två av hundarna, två täcken och sen en sån flaska som man häller i varmt vatten i ni vet?
Och nu börjar jag sakta med säkert få upp värmen igen :)

Dock är jag jävligt bitter. Harry har gjort jätte många framsteg, man märker hur han blir bättre för varje dag även om det är jobbigt för honom. Och det är galet positivt, missuppfatta mig ínte!
Men morsan sa att jag bara kunde åka ner till Johan om Harry blev friskare, för att hon inte orkar ha det ansvaret över honom, vilket jag förstår. Och nu när väl Harry börjar piggna till, jooo då är det självklart att jag ska bli bajssjuk!
Så jag verkligen INTE kan åka ner till Johan. Lucky me!
Är snart 2 veckor sedan jag träffade honom, och även att vi pratar varje dag så längtar jag efter honom.Usch.

Så det första jag ska göra imorgon när jag vaknar är att åka ner till systemet och köpa mig en stor flaska J.D!
Ska häva i mig whiskeyn sen, så att alla bakterier dör. Hör iallafall hört att whiskey ska vara bra?
Varm öl funkar iallafall inte, dessutom smakar det bajs. Det är min vän Vigge dokumenterat för mig, haha! :)

Nu ska jag kolla på film iallafall och sen försöka SOVA!

Kvällens låt: Marie Fredriksson - Bästa dagen <-----------

/ emma



Visst ser det inbjudande ut? ^^




Det första jag ska spendera mina pengar på imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0