Hemma i svedala & födelsedagar

Hej hopp!

Sorry för dålig uppdatering efter resan, men jag har verkligen haft massa att göra sen efter jag kom hem i lördags natt.
Förövrigt var egypten helt jävla awesome! Bäst på resan var lätt när jag lyckades simma med 4 vilda delfiner i Röda havet. En barndomsdröm blev sann liksom!
Orkar inte skriva om resan nu. Men ni som är vänn med mig på facebook kan se mina bilder från resan där och fatta hur jäkla skoj vi hade!

12 maj födelsedagar:

Idag skulle min älskade Mormor ha fyllt 64 år. Mamma,jag och erica var vid hennes grav igår och planterade rosor och lämnade en fin vit bukett med blommor där också, blev jätte fint. Saknar henne så mycket! <3

Idag fyller Harry 1 år! Kan inte fatta att tiden har gått så fort och att min lilla bebis är så stor redan. Tiden har verkligen gått så himla fort, känns som om det var igår jag fick honom, min lilla plutt! <3

Och sist och allra minst så födde min allra bästa kompis Sara sin och Bobbys son idag. Han föddes 6 veckor förtidigt, men jag tror allt har gått bra, men han ska få ligga i kuvös i en månad ungefär så han ska få växa till sig och bli redo för att möta världen. Fan vad glad jag är för eran skull! Började fan lipa när jag fick reda på det, blev så glad,stolt och överväldigad liksom! Sara kommer bli världens bästa mamma! Längtar verkligen tills jag får krama om henne och lilleman <3

Man kan ju dra slutsatsen att underbara individer har fötts 12 maj <3

Förövrigt har vi i familjen fått tillökning. Mor & Far hade köpt sig en liten chihuahua teacup hane medans jag var i Egypten. Så himla söt och rolig är han, lille Theo! :)

Nu ska jag kolla på nån film eller nått. Sen ska jag försöka sova, ska upp tidigt imorgon och städa. Ska ju få fint spontanbesök ifrån skåne! :)

Kvällens låt: Fly with me (Lenas sång) - Leyla Yilbar Norgren <------------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0