HEJ HALSFLUSS!?

Fyy fan vad dåligt jag mååååår!
Har haft ont i varenda led i kroppen i natt, haft ont i öronen,haft feberfrossa och typ svettat ner alla mina lakan, vart igentäppt i näsan och haft bajsont i halsen.
Så jävla ovärt.
Jag hatar när jag blir såhär sjuk. Särskilt när jag får ont i halsen för jag får aldrig sådär "normalont" utan får alltid gränsen till halsfluss ont, så jag vet aldrig om jag är påväg till att få halsfluss eller om det bara en normal förkyldning..

Nu ligger jag iallafall med mina små hundar i sängen som hjälper mig att hålla värmen, plus att min säng har en inbygd självuppvärmare men ändå fryser jag.
Ska iallafall äta isglass och kolla på It's Complicated nu.

Förövrigt drömde jag en skitflummig dröm i natt med en blanding av verkligen allt.
Bland annat vampyrer,rumpor och egypten, haha! :)

Men men..

Over and out!
/ emma


Hade ju inte vart helt fel att få ligga på Paradise Beach snart igen.
Dock hade jag gärna skippat att skära mig på korallerna denna gången! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0