Vårvårvår!!!

Hejsan!

Kom in för en liten stund sen, jag och Pappa har vart ute och premiäråkt vår gamla mustang för i år!
Hon ville först baktända, men de fixade pappa till så sen gick hon som en klockan! :)
Var verkligen hur underbart som helst, fick verkligen riktiga vårkänslor när vi åkte runt i solskenet. Nu känner man att det inte är långt kvar till sommarn och alla roliga bilträffar!

Idag har jag annars jobbat på Ikea, Erik fick hjälpa mig att öppna linen eftersom det var första gången. Men det gick bra, klarade det mesta själv!
Jag fick även ta hand om ugnarna en stund idag med, det är snäppet bättre än att bara stå linen liksom. Så jag uppgraderar mig lite för varje gång som jag jobbar där! ;)
Var förövrigt jätte kul att jobba idag, alla jag jobbade med idag är så roliga och trevliga och sen hade jag gemensam lunchrast med alla idag med för en gångsskull. Så det var också trevligt!
Har även skrivit upp mig att jag kan jobba hela sommaren och det tyckte dom var jättebra och blev impade på det.
Ska ju ta min semester med Kajsa snart ju, så tänkte att det var lika bra att skriva i alla semesterveckorna.
Dock ska jag se till att ha ledigt på wheels, är ju en tradition att åka dit liksom! :D

Ikväll blir det annars lugnt här hemma, är svintrött. Och har bajsont i mina ben och händer för den delen också, jävla leder.
Måste verkligen kolla upp om jag har reumatism eller inte. Vill inte ha det, men är rädd för att jag har det dessvärre. Syrran och min faster har det och farsan och farfar har artros, så nått skit har jag garanterat också.
Men har jag det, så kommer jag vara tvungen att käka kortisonmedicin som gör att jag kommer att svälla upp som en ballong och det vägrar jag. Då är jag hellre några storlekar mindre och har ont. Ytlig, njaaae inte så va? ;)

Nu ska jag kolla på nån film tänkte jag! :)

Kvällens låt: On the road again - Canned Heat <-------------



Våran lilla Mustang Sally! :)


/
 emma
♥ ♠ ◊ ♣   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0