Flickan & Kråkan,

God kväll!

Sitter här och lyssnar på lite sköna love songs och tar det jäääkligt piano!
Är fan fortfarande bakis sen igår. Men det är smällar man får ta, för jag hade det ruskigt trevligt igår!
Trevligt sällskap och mycket öl, samt bra musik. Då trivs jag som fisken i vattnet!

Men igår efter att jag jobbat så kom jag hem och gjorde mig i iordning och drack ett par glas vin och tjötade med mina päron innan Kajsa kom. När hon kom så körde Morsan ner oss till station så vi slapp gå, och så tog vi bussen in till staden.
När vi kom dit så drog vi direkt till Bongo och stannade där hela kvällen faktiskt.
Kajsa har ju börjat med G.I dieten så hon hade fått för sig att hon inte skulle dricka, men väl på Bongo så lyckades Sebbe lura på henne 2 glas med äckligt rötjut.
Det smakade verkligen surt kadaver, men hon pinade i sig skiten och jag höll mig till mina öl. Sen beställde vi in dricka efter dricka, hon körde vin och jag öl. Det var ett riktigt skönt gung med mycket folk, så det var verkligen jätte trevligt att sitta där och tjöta.
Tills världens äckel kom och satte sig jämte oss och taffsade och hade sig. Jag sa till dom att dom skulle gå flera gånger men dom fattade ju fan inte. Eller den ena gav ju sig tillslut, men han den ena satt till och med kvar när Vigge, Robin och Carlton kom.
Sånt pucko verkligen! :D Men men, såna måste ju också finnas tyvärr.
Sen när vi skulle gå blev Kajsa av med sin jacka, nån jävel hade antingen tagit fel eller bara snott den.
Så hon fick ta den som liknade hennes jacka mest, men sen i ljuset såg det fan ut som en brun sjömansrock typ. As stor och ful var den!
Ska tilläggas att hon ska lämna tillbaka den, så hon är ingen tjuv min kära vän. Men med 20 minus ute så är det inte kul att gå utan jacka. Vakterna på bongo stod ju till och med inomhus för det var så kallt ute..
Sen påväg till chicki mama så såg jag ett annat pucko utanför centrum och hade jag inte vart så jävla hungrig hade jag lätt nitat honom.
Men han fick sig en liten utskällning med lite hot iblandat iallafall, vilket han gott förtjänar! :)
Hahah sen när vi skulle åka hem så frös jag så jääävla mycket när jag väntade på bussen, så Emil,Jocke och Ulric fick stå och värma mig. Kajsa stod bara och skrattade! :D
Sen var jag väl hemma runt 4 tiden i morse iallafall..

I morse vaknade jag bakis och jävlig, rätt tidigt. Tog mitt glas med antiaxodanter och sen var jag lite mer levande iallafall.
Sen ville Mamma åka och sola, så vi åkte ner till Sun trip och tog oss varsin solning. SKÖÖÖÖNT!
Men jävlar vad jag brände min rumpa idag, den är helt röd och öm och sen har mina fräknar börjat komma fram efter denna solningen.
Ja gott folk. Jag har fräknar, inte så rockigt kanske.
Sen var det så fint väder idag med, så efter solningen gick jag ut och gick med Sara i typ 2 timmar. Så skönt var det!
Sen efter det har jag inte gjort så mycket mer förutom att fläska i mig en pizza, kollat på Anders & Måns, samt sovit och dregglat på mig själv :)

Imorgon ska jag jobba på IKEA och sen efter det ska jag gå på bio med Silla och Kajsa. Vi ska äntligen se Alice med det stora underlivet! Kommer nog bli mycket trevligt! :)

Slänger upp lite bilder från igår.
Sen tänkte jag kolla på tv och käka fryst frukt och kaktus sorbet.

Kvällens låt: Kiss you goodbye - The loft feat Sarah Brightman <--------

/emma



Jag och min älskade vän Kajsa <3
Min hals och nyckelben ser förövrigt jävligt nasty ut!



HUBBA BUBBA! Bästa bubbeltuggummit ever, dessutom är det gott!
Eller ja, i 2 minuter iallafall innan det smakar sviskon och blir segt som gubbslemm.


You know you want us!


Lyckades få bild på det ena äcklet.
"Men jag är dykningsinstruktör gumman"



HAHA, världens skönaste bild på Kajsen!


Simon kom och besökte oss ett slag!


Hahaha fråga mig inte vad dom gjorde där.
Och urk säger jag bara, Simon drack nån Negro öl, riktigt mörkt alltså.
Men fy fan, det var inte gott, det smakade typ soya. Blev besviken på mig själv, trodde jag hade lärt mig dricka mörkt öl. Men det kunde jag fan inte dricka! :D


Nått konstigt ragg kajsa drog på sig ;)


HAHAHA, Robin gör alltid min dag så fort han dyker upp och gör sin psychomin! :D



Robin och Carlton som kom i sin pyjamas :)


Hahaha, så fort jag blir onykter får jag glansiga ögon.
Sug och svälj, ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0