The drug's don't work,

Dessa fyra låtar ska jag ha på min begravning, även om jag så kommer att dö när jag är 25 eller 101 år gammal!
Musik har alltid vart en stor del i mitt liv och kommer alltid vara det, och dessa fyra låtar passar verkligen in i ett begravningstillfälle tycker jag,dessutom gillar jag dom så otroligt mycket!
Jag vill ha mycket musik och lite mindre prat tror jag, finns ändå inte så mycket att säga om mig.
Tycker dessutom att det känns falskt när prällen ska stå och prata om hur man var som person när han i självverket aldrig har träffat än i livet. Visst kan han få till ett kanonbra tal, men det känns ändå inte rätt.
Då är det bättre att ha musik, så dom anhöriga kan sitta och tänka tillbaka på en som den person man var och vilka minnen man har ihop med den  osv:)
Men men!
Tyck vad ni vill om detta inlägget.
Men så ligger det till iallafall, if you like it or not! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0