Soooool!

Åh vad glad jag blir när solen skiner, allt känns så jävla bra då!
Eller hur? :)

Idag har jag jobbat några timmar, det var trevlans som vanligt!
Sen efter jobbet åkte jag och handlade lite, mat och mina älskade antioxidanter. Dom funkar skitbra på mig, mår mycket bättre när jag käkar dom iallafall dessutom är dom goda. Så dom rekomenderar jag!
Lagade iallafall spenat & skink lassange till familjen sen när jag kom hem. Den blev stark men jäkligt god om jag får säga det själv!
Efter maten tog jag hundarna på en trevlig liten promenix och sen så hamnade jag här.

Tänkte ta och ringa till någon liten söt kamrat nu och fråga om någon är sugen på att ta en fika eller nått :)

Dagens låt: Johnny Cash - When the man comes around <-------

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0