snorkel sugen,

Helluu igen!

Har precis käkat quaccamole och doppat delikatessknäcke i den. Så jäääävla gott! Och inte ett allt för onyttigt kvällssnack heller för den delen :)

Nu i kväll har jag vart med Kajsa och Silla en liten stund, vi tjötade en massa och hade det trevligt som vanligt.
Och bara för att vi pratade massa om egypten blev jag galet sugen på att åka dit nununuNU! :D
Jag vill bada i havet och snorkla bland alla fiskar, det är så jäkla underbart!
Finns inte allt för mycket som slår det faktiskt!?

Tänkte förövrigt försöka gå och lägga mig hyffsat tidigt idag, ska upp tidigt imorgon för att åka in till stan och jobba på IKEA. Jag ska öppna linen förförsta gången, hoppas verkligen nån mer kommer att göra det. Eller iallafall hjälpa mig, för jag vet inte hur dom vill ha det liksom..
Men det löser väl sig får jag hoppas! ^^
Sen efter jobbet tänkte jag kolla på lite resväskor på a6 innan jag ska hem, behöver en ny med bättre lås. Men kommer nog inte köpa nån eftersom min bil fortfarande är sönder, vill inte direkt sitta på bussen med värsta bamseväskan och trängas i onödan :P

Nu ska jag ta mig en snus och sen kolla på sista avsnittet av Saltön. (Kärringvarning, jag vet. Men det är faktiskt bra!)

Kvällens låt: Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull <------------

/ emma



En av alla bilder jag tog när jag var och snorklade på Rock Island, Thailand.
Det var verkligen fisk över allt, riktigt häftigt! :)


Ville ha bildbevis på att fiskarna åt ur mina händer :D
Kolla bakom mig, så mycket fiskar det verkligen var! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0