My back is killing me,

God kväll..

Tänkte strax sova, eller kanske ta en banan och kolla på ett avsnitt av The OC först.  Är sugen på att se vad som händer i nästa avsnitt men är jävligt trött efter att bara ha sovit 2 timmar förra natten och fick gå upp och jobba vid sju idag. Inte kul..Men de är lite pengar iallafall! :)
Ska ju jobba imorgon med..

Idag efter jobbet lekte jag med Kajsa, berättade lite hemlisar och tjötade om lite allmän skit.
Sen kollade vi på nån film med Edward Norton också, som jag förövrigt tycker var riktigt sevärd faktiskt, den heter Leaves of Grass för den som är sugen på att se den :)
Har även tagit en ryggmassage idag med, men de skulle jag inte ha gjort för det gjorde det hela ännu värre.
AJ vad ont det gör.

Nej. Ikväll var jag inte skrivglad. Bara seg som en gammal kondom.

Kvällens låt: Bigmouth strikes again - The smiths <------

/ emma



G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0