Jag är tjock, du är ful. Jag kan banta, men vad kan du?

God dagens mina sköna!

Sitter och väntar på att köttfärsen ska bli färdigtinad i micron så jag kan laga lite käk till min familj innan jag ska iväg till stan med Kajsa och hennes mor :)

Igår hade jag förövrigt ännu en mysig och trevlig dag med Kajsa och den blev ännu bättre för nu har jag fått som jag vill!
Vi ska åka till ett varmt land för att ta det lugnt, sola,bada och äta och dricka i massor! Så fuck you Prag! :D
I slutändan kan ingen motså mitt jobbiga bedjande eller mina stora valpögon! ;)

Sen igår lekte vi även lite med Sara, eller ja vi kollade på tv och blev bjudna på chokladpudding med vispgrädde, så sjukt jävla gott! :D Den gravida kvinnan vet allt hur man ska ta hand om sina vänner på bästa sätt och vad man ska bjuda på ;)

Imorgon och på fredag ska jag jobba i kronängsköket från 7-16, får se hur kul det kommer vara på en skala från ett till tio! ;)

Nej, det var väl allt roligt jag hade att skriva for now!

Dagens låt: David Bowie - Suffragette City <------------

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0