I've been waiting,

Hej!

Är helt jävla döööd! Att gå upp tidigt är verkligen inte min grej, känns som om mina ögon ska torka ihop när som helst. Men då kommer jag förhoppningsvis somna gott sen i kväll :)

Jobbade somsagt i Kronängsköket idag, det gick väl helt okej faktiskt. Fast det var sjukt mycket plock med alla olika avdelningsvagnar och dessutom är deras diskmaskin jätte liten och diskar bara en back åt gången och det tar 3 min för varje diskning. Så det är segt, men men..
Det gick som sagt bra för att vara första dagen, men fy fan för att jobba med dom jag jobbade med! Eller en av dom är trevlig och snäll och sådär, men hon hostar och harklar sig som en stor karl. Låter skit snuskigt, får fan kvälningar varje gång :D Och den andra kvinnan ska vi inte ens prata om, bittrare kvinna får man fan leta efter! Hon har fan inte fått smaka på riktig dase på ett bra tag ska jag säga er, hahaha! :D
Inte ens en våffla och kaffe muntrade upp henne! Eller lite kanske, men inte mycket. Hon skulle fasen klaga på allt. Men men, jag är inte perfekt jag heller, så ska inte vara elak! :D Och påtal om kaffe, det kan hon fasen inte heller brygga. Höll på och spy, och ändå var jag tvungen att dricka 5 koppar av deras vattninga kaffe med sump i.
Men annars var dagen bra, gulliga barn har dom där som kallar en för snygging och allt! ;)

Förövrigt var det helt sjukt verkligen, har fan inte vart på kronäng sen jag var ett litet kid. Men det var verkligen en riktig deja vú, allt var sig likt! Har liksom inte käkat i den matsalen på typ 13-15 år, men samma tavlor, gardiner och stolar och bord fanns kvar. Kunde riktigt se mig och mina små klasskamrater framför mig. Så det var kul, men lite scary också. Tiden går fan fort!
Och, dom kan ju försöka göra om lite där! ;)
Ska jobba där imorgon också..Puh.
Men de ska nog bra också bra.

Sen imorgon efter jobbet får jag stressa hem och göra mig iordning snabbt och sen ska jag sätta mig och förfesta lite med Kajsa. För vi ska nämligen in till Bongo för att kolla på lite aprock som jyntt beskrev det så fint! ;)
Nej men vi ska se Babian iallafall och det kommer nog bli riktigt kul, för dom är fan helt hyperaktiva på scen, haha!

Sen får lördag bli en slapp bakisdag medans söndag kommer bli en stressa-sönder-dig-dag på ikea.

Men men, snart kommer Kajsa ner till mig så är väl bäst att ta en uppiggande dusch innan jag somnar!

Dagens låt: Open your heart - Europe <--------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0