HEMLIG ANSÖKAN SKICKAD!

Japp, nu var det gjort!
Den hemliga ansökan som jag skrev om igår är nu skickad, och den blev rätt bra faktiskt så nu är det bara att vänta och hoppas på att dom hör av sig för en intervju i Göteborg! :D
Skulle vara så grymt coolt alltså!

Haha nu är ni bra nyfikna va? :D
Men jag tänker inte skriva vad det är förens jag får ett besked,vilket antagligen lär dröja kan jag tänka mig. Lär nog komma in ett tusentalsansökningar som dom får gå igenom :P

Blev ingen fika med en kompis innan förövrigt. Fick bli med Mammi stället, men det dög lika bra det! :)

Tänkte dock höra om någon har lust att gå och kolla på Alice i Underlandet i veckan med mig.
Har alltid vart ett Alice fan sedan jag var liten. Men gillade såna konstiga filmer som ingen annan tyckte om. Typ Alice, Dumbo och Barbapapa var mina absoluta favorit filmer, eller ja när det gäller dom tecknade då alltså!

Men men, det var allt for now!
Sooo long lovers!

Kvällens låt: Danko Jones - City streets <--------

/ emma


Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahahahaha, det var Allan som smög sig fram på den bilden! :D :D

2010-03-03 @ 03:36:46
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0