Drumbone,

Hejpårej!

Sitter och lyssnar på dom däringa Blåa snubbarna nu, Blue Man Group med andra ord.
Jag tycker fan dom är bra! Dessutom är det coolt att se dom live med, när dom spelar på sina plaströr :D

Men men! Idag har jag jobbat, och jag tycker barnen blir allt sötare för varje dag. Särskilt efter att jag fick portionera åt dom.
Funderar starkt på att läsa till lågstadielärare. För det är ändå i den åldern som dom präglas och lär sig allra mest. Dessutom är dom inte skoltrötta då heller :) Tror jag kommer bli omtyckt då barn brukar ha ett gott öga för mig.
Vilket jag särskilt minns efter att jag sommarjobbade på dagis en sommar. Det var kul, men faktiskt otroligt krävande när alla barnen nästan slogs för att få min uppmärksamhet, haha! :)

Men men.. Efter jobbet åkte jag hem och tog hundarna på en promenix som vanligt och jävlar vad roligt det var! :D Harry är ju galen i snöbollar, han vill att man ska kasta eller sparka dom så han kan få jaga dom.
Men idag för en gångsskull så ville Dino också jaga dom, och då blev Harry asförbannad för att Dino tog hans älskade snöbollar. Så han nästan skrek demostrerande för att visa att det var hans. Sen högg han Dino i både öron och hals, allt för att ta tillbaka HANS snöbollar! :D
Haha, jag är en sån tönt, men jag tycker det var kul! ;)

Efter promenaden så gjorde jag mat. Fick bli en tacopaj, som blev hyffsat god. Misslyckades dock med pajskalet för det blev mjukt. Jag vill ha det hårt! Men det är ju en smaksak.
Och nu tänkte jag strax dra ner och sola.
Måste verkligen få färg! Är så jäävla likblek.

Imorgon ska jobba i Mullsjö också. Sen är jag ledig på lördag och så ska jag jobba i linen på IKEA på söndag.
Sen har jag fyllt denna veckan med lite jobb iallafall :)
Tänkte ringa Glenn nästa vecka med och se om han har nån tid över, är sugen på att gadda mig snart igen ^^
Vet inte vad jag vill ha än, men det kommer jag alltid på!



Dagens låt: Säkert! - Allt som var ditt <--------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0