Det är jag och Sitting Bull,

Helluuuu!

Sitter här i köket och har fikat lite med Farfar och så, han kom och firade mig idag. Fick 2 kg godis, 10 röda rosor och pengar. Jag har världens bästa Farfar som ni förstår! <3

Idag har jag annars jobbat i Mullsjö. Det var roligt som vanligt! Jag älskar verkligen alla små barnen som kommer och är så söta och tackar för maten. Tänker fan kidnappa med mig några av dom sötaste kidsen på fredag, så lämnar jag tillbaka dom på måndag! ;)

Sen efter jobbet åkte hem och gick ut och gick med hundarna en sväng. Och den promenaden var förövrigt jätterolig, de tyckte både hundarna och jag!:D
Dom sprang runt på alla vallar och klättrade ända upp på alla "vallberg" för att kolla läget och visa sig stora. Såg skit kul ut!

Sen efter promenixen åkte jag upp till Isabelle för att ta en kaffe :)
Det fick bli en middag och en solning istället, men det var faktiskt lite bättre måste jag säga!
Och min älsklingsunge Ellie sa Emma idag förförsta gången! Då vart Tant emma riktigt stolt kan jag säga er! :D

Nu sitter jag och kollar på Det okända, fast det är reklam nu.
Meeeeeeeeeeeeeeen nu börjar det!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0