I'M A SCATMAN!

Hejhej,hemskt mycket hej!

Sitter här och lyssnar på musik och chillar lite, har precis färgat håret på mig själv ^^
Bara fixat utväxten villsäga.

Idag har jag jobbat i Mullsjököket och det var trevligt och gick bra som vanligt. Och barnen är lika söta som alltid.
Fast inte Sam, han var ett pain in the ass idag, bortskämda unge. Dock fick man sig ett gottskratt, tror han kommer att bli en lysande skådespelare i framtiden :D Haha!
Fick även ett samtal från min chef om att jag ska jobba i ett annat kök i Mullsjö nästa vecka, får väl se hur det kommer att gå första dagen:P Bra hoppas jag!

Sen efter jobbet gick jag ner till systemet och handlade lite dricka, köpte vin och öl för den som är nyfiken.
Förövrigt köpte jag nån ny öl, Hot rod beer heter den, nån ny för i vår med en day of the death skull på (en sån jag har på armen).. Så var bara tvungen att köpa ett par av dom, som den tönt jag är! :D
Sen efter systemet gick jag till affären och köpte hårfärg och sen när jag kom hem fick jag lite besök av Kajsa och Sara. Vi drack lite kaffe, tjötade och kollade på roliga klipp med Nassim al fakir :D
Trevligt som bara den! :D
Nu i kväll tänkte jag bara kolla färdigt på dom sista avsnitten av The OC och ta det lugnt :)
Usch vad hemskt det var när Marissa dog förresten, låg fan och lipa halva natten och sen halva dagen efter det.
Men de var bara för att dom följade avsnitten var så sorliga också, kunde riktigt känna allas smärta! ;)

Imorgon ska jag förmodligen till Petra så hon kan få fixa till mitt hår, måste få lite volym i det. Dessutom ska hon nog sätta dit lite löshår också, fast bara där hon rakade bort mitt riktiga hår ^^
Sen efter det är jag hembjuden till Jacob och Manne på lite förfest innan vi ska till Centrum bar.
Deras polare har hyrt centrum så det ska vara privatpartaj där, men dom bjöd dit mig också så det kommer nog bli trevligt!
Dock ska jag ta det lite lugnt imorgon eftersom jag ska jobba på IKEA på lördag och söndag i linen igen..

Mennnneee nu ska jag sätta på OC och dricka lite bärs och käka varmmacka :D

Kvällens låt: Juliette & the licks - Stick & grab <------

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0