Bra kväll!

Helluu!

Nu sitter jag här bakis och jävlig, men det är alltid trevligt och värt! :)
Hade en grymt trevlig kväll igår med mina vänner och med bra live musik!

Dagen började med att jag åkte ner till bolaget och handlade det jag skulle ha, kände mig oroligt stor och vuxen ;) Visste inte om jag skulle stanna hemma i mullsjö och leka med kajsa & silla eller om jag skulle ut.
Men Kim var sugen på utgång så det fick bli stan. Så han kom till mig runt 5 tiden och så förfestade vi och hade det trevligt! Sen fick vi skjuts in till stan av Anna & Camilla eftersom dom ändå hade vägarna förbi, vilket var gött för då slapp vi åka med skit tåget!
Först gick vi till bongo men det var sån jävla kö dit så vi sket i det och stack upp till waffis och tog några bärs där istället och sen efter det gick vi till texmex baren för att käka lite förtidigt fyllekäk.
Jag tog nån chili burrito och jääääääääävlar vad stark den var. Trodde seriöst att jag skulle svettas ihjäl och skita ner mig eller nått, för den var verkligen ruskigt stark! Och misstro mig inte, jag gillar stark mat. Men eftersom jag var full så och trodde jag skulle dö av den så fatta hur stark den var, haaha :D

När vi käkat upp stack vi ner till bongo igen för vi ville se Elias and the wizzkids. Sebbe lurade på mig nån ny cider som dom hade där och det är jag glad för, för den var verkligen galet god! Den smakade precis som såndär monsterdricka som fanns när man var liten.
Efter ett litet tag kom Vigge, Manne och Jacob och gjorde oss sällskap och vi hade lika roligt som vanligt! :D
Vi hade faktiskt så kul att vi var kvar tills bongo stängde och vi höll på att missa vår buss hem, men vi hann med i sista sekunden iallafall :)
Sen på nattbussen åkte jag med Jocke hem, alltid bra att åka med honom för han håller alltid koll på mig och väcker mig när jag ska av, hahah! :)
Det är verkligen skitsvårt att hålla sig vaken på den bussturen eftersom den tar en timme, så då är det bra att ha en jocke jämte sig! ;P
Träffade även Fia och hon var verkligen i ett dåligt skick, hahahahah! Hon fyllde sin genomskinliga påse rätt snabbt om man säger så ;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Många tjötar att dom vill ha med mig ut idag igen eftersom jag jobbar hela nästa helg. Men jag är rätt sugen på att bara vara hemma och mysa med en Ben & Jerry's. Men vi får väl se!

Nu täkte jag duscha och sen sticka ner till systemet ifall jag ändrar mig! ;)

Dagens låt: Billy Talent - Red Flag <------------

/ emma




Typ ända bilden jag fick på mig och kimpalainen innan min kamera dog :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0