BIRD is the word!

Skepp o'hoj!

Sitter här och försöker töja ut ett par nya skor, jag vet att jag kommer att få ett sånt fett skoskav av dom när jag väl ska använda dom. Sååå det är lika bra att töja ut dom nu lite innan jag ska ut och traska med dom.
Gör som min älskade Mormor lärde mig, dvs ; fuktat ett par tunna strumpor,tatt på mig dom och tryckt ner fötterna i skorna och nu gör jag lite olika rörelser så dom ska töja sig lite extra.Har gjort det innan med andra skor och det funkar faktiskt. Min mormor kunde hon <3 Saknar henne så jävla mycket förövrigt.
Kan fortfarande inte fatta att hon är borta...Eller jo det har jag ju, men det är mer tanken på att jag aldrig mer kommer få träffa henne som  är så svårt att inse.

Snart kommer iallafall Kajsa ner till mig, vi ska ner till systemet och handla lite tills i helgen. Har dock beslutsångest, men men jag kör väl på det gamla vanliga. Öl och vin! ^^
Sen efterv det ska vi hem till henne så ska hon få hjälpa mig att sy upp en klänning. Har aldrig använt den innan för det är så himla lång, går ner till knäna och det är inte sååå jäkla rockigt direkt!
Men i helgen ska det nog få bli premiär för den, för den är förövrigt jääkligt schnyggg! :)

Förövrigt så älskar jag mina hundar!
Dom är så galet jävla söta och roliga!
Kommer aldrig att kunna leva utan hund i mitt liv, är uppväxt med det och tänker fan dö med det också.
Eller ja, kanske lite dumt att skaffa sig en hund när jag är gammal och halvdöd och knappt kan gå. Men jag ska fan ha hund så länge jag orkar ta hand om både mig själv och en hund ! :)
Och om allt går som det ska med Harry, så kommer jag ju ha han i minst 14 år till. Min älskade lilla pluttegullbebis (hahaha.) <3
Men som vi alla vet kan det ju ändras över en natt, är ju bara att jämnföra med min älskade Balder liksom. Trodde att mina framtida barn skulle få rida på honom, men allt går inte alltid som man planerat.
Men men, nu ska jag inte bli överdrivet sentimental! :D

Nepp, nu kommer kajsa strax så det är väl bäst att platta till mitt lockiga burr.
Har förövrigt insett att jag verkligen får lockigt hår ju längre det blir. Inte kul! :P

Dagens låt: The hellacopters - Monkeyboy <-----------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0