Dagarna i korthet,

God kväll!

Ligger här i sängen efter en hård arbetsdag. Fy fan vad vi fick slita i hela restaurangen idag.
Alla skulle verkligen handla på IKEA. Kanske bara för att det var lite fullt väder eller nått?
Hoppas på en lugn helg iallafall.
Är ledig imorgon och på fredag, sen jobbar jag lördag-fredag. Kewl jewl!

Jag har glömt skriva om midsommar och jag är för lat för att göra det nu med. Eller kan sammanfatta lite.
Men den blev bra och mysig förutom lite tjaffs med min Johan och alla olyckor som inträffade då.

Var iallafall hemma och gjorde midsommar middag till mig och syrran. Alltså färskpotatis, skinka, grillspett, gräddfil med gräslök och annat smått och gott. Sen efter middagen bjöd jag på skumpa och jordgubbar som jag hade doppat i vitchoklad - HEAVEN!
Och sen lite senare på kvällen så käkade vi även kex & ostar till vattenpipan som vi satte igång. Så det blev mycket mat och alkohol.
Sen lite senare på kvällen gick vi upp till Jennie och festade där. Det var jättetrevligt och alla var fulla och glada, och vi skakade mycket rumpa! :D

Resten av helgen tog jag det lugnt. Var lite bakis på lördagen och hade ont i magen som vanligt.
Sen på söndagen kom Jonna hem till mig och så fick jag ta hand om henne. Hon mådde ju dåligt efter krocken och hade hjärnskakning, var svullen, öm och full med blåmärken. Vi kollade iallafall på Pretty Woman och sen gjorde jag Amerikanska Pannkakor med lönnsirap till henne eftersom hon aldrig ätit det. Sen fick hon sova över här och då passade vi på att kolla på Gremlins också.Mys var det iallafall :)

Sen i Måndags, storstädade jag huset, tvättade, diskade och lagade supergoda fajitas till familjen!
Alla gillade det, så det ska jag göra igen. Gjorde det nyttigt, så det är ju ännu bättre!
Sen lite senare på eftermiddagen så tog jag tåget in till stan och efter det tog jag bussen till vätterstranden för att
grilla och dricka lite alkohöl med mina fina Jönköpingsgrabbs! Var ett tag sen jag hade träffat vissa av dom, så det var jättekul. Skrattar lika mycket varje gång jag umgås med dom :)

I tisdags tog jag det bara lugnt hemma. Låg och solade mest. Sen kom Kajsa och så cyklade hon, jag och Harry ner till Mullsjön för att bada. Träffade även Isabelle & co där, så det var skoj! Behövdes ju prata lite sådär efter midsommar, haha! ;)
Harry tyckte iallafall att det var jättekul att bada och han simmade på som bara den, min älskling!
Bra för hans ben med ju.
Dock för er som inte vet så ska han opereras igen, om mindre än 2 veckor. Hans ena ben har blivit fel.
Så dom måste göra om det. Tycker så synd om mitt hjärta! :'(

Och idag har jag som sagt bara jobbat och blivit arg på min bil.
Jag hatar den, har alltid gjort det och kommer alltid att göra det.
Jag lovar er att om jag inte säljer den snart så lär den bli min död. Jag känner det på mig.
Har redan drömt om det flera gånger, hur jag ser mig död i den bilen.
Och jag börjar ju fundera på om jag ska lita på min magkänsla? Medtanke på alla saker som jag har drömt om eller haft på känn, och så har jag skitit i det och så har det hänt, tex:
Jag drömde att min mormor dog - dagen efter hade hon somnat in för gott. :'(<3
Jag hade ont i magen och hade på känn en hel vecka att något skulle hända - på lördagen la Harrys ben av och han fick akutopereras.
Jag drömde att min morfar dog - dagen efter hade han somnat in för gott.

Sen har jag även drömt och haft på känn att andra saker ska hända och det inte har gjort det.
Så jag vet inte vad jag ska tro eller inte?!

Dags att börja ta tag i sin meditation kanske, så man öppnar upp sitt medialaliv så man blir ännu mer mottaglig för sånt här? Vad vet jag?

Nej. Nu måste jag sova iallafall.
Mina knän gör så förbannat ont att jag snart börjar lipa!

Kvällens låt: Cher - Turn back time <---------------

Lite blandade bilder:


Lillsyrran & Jag på Midsommar.



Satt och njöt av min whiskey med mina fina skor
och svullna bröst som jag hade den dagen,haha!


Jag och Isabelle hemma hos Jennie! :)


Issa & Jennie skaka rompa!


Glada pågar & töser!


Oscar och jag buggade, haha!


DILDOSVEN dansen! :D


Hahaha, Henke ser stolt ut! ;)




Chill på vätterstranden! Vigge grillar och Jacob degar.


Schtek Vigge!


Danne, Kenny och Christoffer i bild.


Manneboy!


Jacob my cheesebuddy!


Klockan var runt 21 här, älskar kvällssol! :)




HAHAHA, älskar min poser! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0