Onsdag kväll,

God kväll!

Har precis kollat på det sista avsnittet av Grey's Anatomy för denna säsongen precis.
Var lite stygg och laddade ner det eftersom det nästsista programmet som visades på tv idag var så spännande.
Och jävlar vad bra det var iallafall!

Annars ikväll så har jag myst med Kajsa. Vi hyrde en film som heter The Box, den var faktiskt helt okej. Dock blev den lite flummig fram emot slutet, annars som sagt bra. Sen satt vi och drack vin, käkade kex, brieost och guccamole och så spelade vi även Jakten på den svarta diamanten (nostalgi på högnivå).
Mysig kväll har det vart iallafall! :)

Sen ikväll så fick jag reda på att min lilla Johanovic tog ledigt nästa fredag så han kan komma till mig redan på torsdagkväll nästa vecka och stanna tills på söndag.
Känns kalas, för en extra dag att umgås gör verkligen mycket!
Dock, om jag ska erkänna så hade jag tänkt åka på West coast riot festivalen i gbg nästa torsdag eftersom jag missade den pga av jobb förra året, plus att jag gärna hade velat se flogging molly, dropkick och the specials.
Men jag skiter i det nu eftersom Johan har tagit ledigt från jobbet och allt, och sånt uppskattar jag jättemycket.
Så därför tänker inte jag säga att jag egentligen hade tänkt att åka ner till götet för att dricka lite bier och lyssna på musik :P

Usch, måste egentligen sova. Måste ju vara fin och fräsch på min lillasysters skolavslutning imorgon. Men är inte trött... Som vanligt!
Kan fasen inte fatta att hon ska sluta 9:an imorgon!? Det känns som att jag slutade 9:an förra året och hon 5:an.
Näe, dra mig baklänges vad tiden går fort alltså!

Ska väl sätta på nån tråkig film eller nått nu, så att det kommer att gå lättare att somna typ.

Kvällens låt: Don Henley - Boys of summer <--------------

/ emma



Lillasyrrski unt mek midsommar -95!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0