uuuh,

Fasiken vad trött jag är.
Mitt jobb tar bokstavligen kål på mig. Men ändå gillar jag det, stundvis vill säga.

Idag började jag med varuplock klockan åtta. Och hantera en truck är fasen inte min grej alltså.
Jobbigt som fan, dessutom väger pallarna med varor helvetiskt mycket. Så jag har redan dödat min rygg.
Sen från elva till kvar över fyra var det full rulle i linen. Men det gick bra, för vi var duktiga som jobbade i linen.

Harry är nu i göteborg. Och jag saknar redan min lilla dampe <3
Dock är jag jävligt orolig över vad veterinären ska säga när han ringer senare.
Ska jag behöva betala hela operationen själv (vilket jag verkligen INTE har råd med, minst 17 papp liksom) eller kommer dom stå för kostnaden?
Dessutom saknar jag redan min pojkvän. Och ja, jag har blivit bög sen vi blev tillsammans! :)

Ne, bannemig!
Jag ska åka till affären och köpa mig en stor gottepåse som jag ska ligga och snaska på till en bra film.
Känner att jag behöver det en kväll som denna :)

Kvällens låt: Skid row - 18 and life <---------

/ emma



Visst ser han ut som Gizmo i Gremlins filmerna på denna bilden! :D
Sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0