I CAN FINALLY DO THE HAPPY FACE!

HARRY MÅR BRA!
Eller tja, han har ju ont och sådär. Men dom har ju fixat hans ben nu iallafall.
OCH VET NI!?

Jo, veterinären tar på oss operationen så jag slipper betala 17 000 kontant!
Kändes verkligen som en sten lättade från mitt hjärta när jag hörde detta.
Nu kan jag liksom sluta oroa mig för det iallafall.

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD SKA NI VETA!

Så ikväll ska jag och Jonna mysa med mina päron med vin och sällskapsspel i sommarvärmen.
Sjukt trevligt!

Baibaiiii! :D

Kommentarer
Postat av: Zehlin

Trevlig blogg!



kolla in mitt liv och min musik i min fullspäckade blogg :)



OnE LovE / Zehlin

2010-07-21 @ 16:05:51
URL: http://zehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0