feeling better,

God kväll!

Ligger i sängen och tänkte strax kolla på en rulle och sen försöka sova.

Har ju vart sjuk sen igår.
Fick åka hem från jobbet till och med för jag visste inte om jag skulle spy rakt ut eller bara svimma där
framme vid linen. Dessutom säckade även min bil ihop så mor och far fick komma och hämta mig.
Men sedan när dom skulle starta den så funkade den helt mirakulöst bra igen.
Jag hatar verkligen den dumma bilen och jag vet att den hatar mig och vill se mig död i ett dike. Sen i natt somnade jag inte förens vid 5 i morse och sov sedan halv knöligt fram till tio. Mådde illa och var matt i morse med när jag vaknade. Har även vart det i omgångar hela dagen, la mig till och med och sov någon timma idag för att jag kände mig så utmattad.

Ska vara hemma från jobbet i morgon med. Dom tyckte det var lika bra eftersom man inte kan jobba halvhjärtat på mitt jobb. Man måste alltid kunna ge 100% eller vad man ska säga.
Men jag har ångest över det. Jag vill jobba för jag vill tjäna så mycket pengar som möjligt nu eftersom jag MÅSTE köpa en bil och jag MÅSTE betala massa veterinärskostnader till Harry.
Men jag vill ändå inte jobba när jag känner att jag inte mår bra. Usch, det är faktiskt jobbigt.
Ångestladdat på något sätt liksom.

Så nu vet ni det, era nyfikna!
God natt!

Kvällens låt: Hold me now - Johnny Logan <------

/ emma



2 månader idag och jag blir mer kär i dig för varje gång vi ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0