SURPRISE!

God gökens!

Sitter nu här med världens mest svullna arm som är öm som fasen! :D
Ser fan ut som som om jag har biffat på gymmet i ett halvår, haha..

Orsaken till min svullnad?
Har vart och tatuerat mig hos Glenn på Tattoo Art i Jönköping idag! :D
Han gjorde en kanonsnygg Mexicansk Day of the death skull eller sugarskull som man också säger..
Har velat ha en sån länge, eftersom det betyder att man hedrar minnet till dom döda när man gör en sån.
Tycker de är fint och omtänksamt liksom ^^

Men nu sitter den där iallafall!
På hela insidan av överarmen i stort sett. Och jag kan lova er att det kändes att tatuera sig där ;)
Så om man har låg smärttröskel så bör man inte välja att sätta nått stort där iallafall..
Eller om man ska göra nått svart/vitt motiv så funkar de nog ^^
För det var när Glenn skulle lägga i färgen som det verkligen började göra ont på riktigt, kändes fan som det brann i huden! :D Låg och gjorde den ena fula minen efter den andra och höll på med benen osv.. Måste sett otroligt fånigt ut!

Men men, annars ikväll så har jag kollat på tv med Mor & syster..
Kollade på nått program som handlade om adoption, ( ge mig ett barn från korea, var fan det sötaste jag har sett i hela mitt liv!) Fick pirr i magen av att se när dom skulle hämta sin lilla bebis på flygplatsen, började även nästan gråta för att jag tyckte det var så fint, haha! Efter det kollade vi på nått program som handlade om tvångstankar och skit. Riktigt sjukt var det. En tjej på programmet satt med pincett och drog bort köttbitar från sitt ansikte för att hon "ville bli ren". Usch och fy..

Imorgon ska jag iallafall pallra mig upp för att gå till arbetsförnedringen. Får se om dom har öppet då tro? Bajshögar.
Sen kommer förhoppningsvis Rubbe också! :D Ska försöka lura iväg honom på bio eller nått, vill se Snabba Cash!
Dock har jag nog lovat Peter att vi skulle se den, eller jag minns inte. Har jag det? Skitsamma, jag ska se den nån dag iallafall! För som ni vet så äääälskar jag Joel Kinnaman, den mannen alltså! NamNAM! :D

Neh, nu vill jag kolla på film eller nått!

Kvällens låt: Volbeat - The garden's tale <-------

/ emma


Glenn skissar upp min skalle :)



Mallen på - check!


Halva konturerna gjorda...


TADAM! Slutresultatet!
Kommer lägga upp bättre bilder nån annan dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0