schvetttttttig ,

Puuuuuh, har precis tränat.
Är hur svettig som helst. Känner att jag kommer ha träningsvärk i både ben och mage imorgon. Men det gillar vi!

Nu tänkte jag ta en dusch och sen gå ut och gå med mina hundar en sväng.
Så mycket jag har planerat för dagen. Kul liv! ;)
Eller ikväll kommer ju visserligen Det Okända och det måste jag ju självklart kolla på! ^^
Har annars sökt ett jobb idag med. Ett bemaningsföretag som vill ha restaurangpersonal. Så vi får väl se om jag får något svar?

Dwayne Johnson är fan riktigt ögongodis!Påtal om ingenting liksom ;)
Lite av min drömman faktiskt, men bara lite.. Dock har han skitfula tatueringar.. Men men, det är ju som man brukar säga - Smaken är dom baken!
Brunögda killar är annars något jag faller för. Så jäkla fint är det!
Vill med ha bruna ögon. Men får väl nöja mig med  mina gröna antar jag.

Nepp. Nu ska jag duscha iallafall!

Dagens låt: No Doubt - Just a girl <--------


/ emma


Tänker på dig idag vännen. <3


Jag vill HA sommar nu tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0