Napalm sticks to kids,

Hellluuuuuu!

Kom precis hem från affären och sådäringa, har köpt massa läsk, juice och loka tills i helgen. För imorgon ska det jävlar kryssas till Riga! :D
Sprit kommer vi köpa på båten, taxfree ni vet ;)
Undra om man ska ta och hälsa på Reinis en sväng då, eller vad tycker du Jonna? ;)

Idag har jag vart på arbetsförmedlingen också. Och dom säger fan inget vettigt alltså! Blir så frustrerad på dom.
"Gå runt till företag och fråga efter jobb, om ni vill ha jobb i närheten. Annars får ni vara beredda på att ta jobb i hela sverige. Även ett såkallat skitjobb. Till att börja med alltså."
Jo men sure, bettan - vi säger väl så! :)

Tänkte ta och färga om mina slingor om en stund, dom är typ orange/rosa nu. Så jävla skanky!
Så dom ska få bli röda igen. Det är schnyggt! Med rött och svart ihop alltså.
Men först ska jag ta en promenix med dogsen i våran meter djupa snö och i våra otroligt sköna -10 grader :D
Har faktiskt kommit på en grej som jag ska tänka på varje gång jag fryser.
ISBJÖRNARNA! :D
Nu har dom ju det kanon bra medans vi fryser lemmarna av oss. Och det är ju faktiskt riktigt positivt.
Eller hur? ^^

Läste ut Sylvia Plath's dagböcker igår med!
Den var bra, intressant att läsa om hennes tankar och om hennes liv. Lite konstig ibland, osammanhängande liksom. Men annars så var den bra. Man kunde verkligen föreställa sig allt i huvudet.
Dock hade jag gärna velat läsa hennes sista dagbok som hon förde fram till 1963, tills hon tog sitt liv alltså.
Ville veta vad hon tänkte på när Ted Hughes (hennes man) lämnade henne och vad hon kände precis innan hon bestämde sig för att ta sitt liv på riktigt liksom.
Men Ted har tydligen eldat upp allt det sista hon skrev. Kan nog inte stått så mycket positivt om honom där i.
Men jag hade velat läsa det iallafall ^^

Nepp. Nu blir det promenix - solen skiner!? :O

Dagens låt: Cortex - Mayhem troopers <------

/ emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0