Morr,

Jag är bitter igen.
Gick upp tidigt och gjorde mig iordning och allt, sket till och med i att träna bara för att jag skulle till arbetsförmedlingen.
Tror ni dom har öppet?
NÄÄÄÄ!
Hade glömt att jag bodde i Mullsjö där ett tag, på kontoret här har dom bara öppet Måndagar och Fredagar.
Och jag orkade fan inte åka in till stan för att snacka med dom där.
Så jag vart lite bitter där ett tag.

Men men.
Jag gick till bibblan istället och fick med mig 4 böcker hem.
Hittade en bok på 850 sidor där alla Sylvia Plaths dagböcker har sammanställts till en bok eller vad man ska säga.
Den ser jag verkligen fram emot att läsa! För jag gillar hennes andra verk. Hon skrev liksom så jävla bra.
Jag skulle vilja kunna skriva som henne. Därför ska de bli kul att se om hon skrev lika bra i sina egna dagböcker.
Hon hann ju dock inte skriva så mycket eftersom hon stoppade huvudet i ugnen och tog livet av sig 1963, endast 30 år gammal.
Men jag gillar kvinnan endå! För er som inte läst nått med henne, läs Glaskupan, hennes självbiografiska roman.
Konstig men ändå riktigt kanonbra!

Nej men nu tänkte jag iallafall laga lite käk.
Familjen ville ha min bacongryta till middag idag. Blä, jag har tröttnat på den. Så tänkte köra på fullkornsbulgur och stekta grönsaker eller något i den stilen..

Sen ikväll ska jag nog leka en sväng med sara.
Chillbrill!

Dagens låt: Caesars - Jerk it out <----------- 


Min rollade lilla snöboll.


Harrybarryloooove! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0