Hälsomässa 2010 ,

Satt och kollade på nätet lite och såg att Taruns hälsomässa kommer till Skövde iår igen!
Blev så sjukligt glad! :D
Så helgen den 10-11 april så kommer massa utställare till Valhall i skövde och jag kommer att vara där!
Hoppas att Mormor och Balder kommer att hälsa på under en storseans :) <3

För er som aldrig har vart på en hälsomässa så kan jag berätta att det kommer väldigt mycket tarotkortsläsare,medium och healers dit, även annat "normalt" folk ställer ut och pratar också.
Men dom bryr jag mig inte om, dom kan köra upp sina krämer och annat trams i rumpan.

Eftersom jag tror på den andligavärlden och är väldigt spirituel av mig så tycker jag sånt här är skit intressant! :D

Förra året när Mamma, jag och Lillsyrran var där var vi alla helt lyriska!
Vi spådde oss, gick på den ena seansen efter den andra och gick även på olika föreläsningar som handlade om liv efter döden,tidigare liv (vilket jag fortfarande inte tror på, känns för absurt), hur man lär sig att spå med pendel/kula och hur man öppnar sina medialaförmågor osv. Skit intressant!
När jag var och spådde mig hos en kvinna berättade hon om både det ena och det andra som skulle hända under året, och fan alltså. Mycket har faktiskt inträffat och det känns verkligen helt sjukt att hon har sett att det skulle inträffa, men samtidigt så jävla fascinerande!
Men det som ändå var det mest häftiga var när vi gick på olika storseanser.
Det var så himla häftigt när mediet som hade seansen ställde sig framför mamma,mig och syrran och berättade att gammelmormor & morfar var där och att dom hälsade till oss. Sedan berättade hon vad dom sa och gav var och en av oss personliga hälsningar. Det mediet sa saker till mig som jag hade funderat på, som ingen annan visste om för den delen, och så sa hon vad gammelmormor tyckte om det osv. Det var så häftigt, man blev liksom helt till sig att man inte fick fram ett ord!
Att se folks miner när dom fick hälsningar från den andra sidan, från sina nära och kära gav mig sådana rysningar av välbehag. Det var så häftigt och vackert liksom. Usch, jag är inte bra på att beskriva hur det känns. Men om du skulle uppleva det någon gång så förstår du vad jag menar.

Men som sagt jag ser verkligen fram emot denna hälsomässan iallafall :)
Jag vet redan nu att jag tänker spå mig hos Tina Taylor och Pehr Trollsveden (om dom nu är där), gå på storseans och heala mig.

Haha, ni som inte tror på sådant här måste verkligen tycka att jag är helt sjuk i huvudet "som betalar folk pengar för att dom ska berätta något påhittat skit för mig". Min kära Pappa är sådan person som tycker att vi kvinnofolket i familjen är puckade som går på sådant "skitsnack och blablabla"..
Och visst, jag accepterar att folk tycker det och jag förstår dom.
Det låter puckat som fan att en tant skulle kunna prata med min döda mormor, eller att någon skulle kunna se hur mitt liv kommer att bli genom att kolla på några kort.
Men jag tror på det och så är det bara :)

Men visst vet jag att det finns riktigt oseriösa jävlar inom denna branschen, som bara hittar på en massa saker för att tjäna pengar.
Därför gäller det att höra sig för innan man tex ska bli spådd eller om man vill ta hem något medium så att man inte blir lurad.

Haha, fan vad jag skriver på märker jag!
Det enda jag ville ha sagt var ju att jag tänker gå på Hälsomässa i skövde i år igen. Och jag rekomenderar verkligen alla att gå till en sådan mässa. För det är verkligen en riktigt cool upplevelse!

http://www.tarun.nu/ <---- En liten länk för er som är nyfikna. Det står inte så mycket än så länge. Men dom kommer nog uppdatera mer när det anmäler sig olika "utställare" :)


/ emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0