Green tea all night long,

Jävla helvetiska kyla.
Jag tyar inte mycket längre nu! Och det ska bli ännu kallare - hurra-a-a-a-a-a-AAAA!
Och som pricken över i:et har jag ju ingen som helst blodcirkulation heller, så jag går ju runt och är ständigt kall.
Ni ska känna på mina händer och fötter just nu..

Ikea ringde idag förresten. Och guess what?
Jag ska jobba imorgon, 10.30 - 19.30.
Ska jobba i hovet förförsta gången och jag ska helt själv ansvara inom detta område.
Lite nervöst faktiskt ^^
Men en sak är positivt med detta och det är att jag har jobbat upp mig. Hovet är ett snäpp bättre än disken. Så det ni! haha ;)

Dock är jag även lite nervös inför bilfärden hem imorgon också.
Ska ju bli snöstorm med klass II varning. Inte kul att köra den förbannade vägen hem då liksom.
Ska ringa syrran imorgon och se om jag kan slagga hos henne och Anna om jag märker att vädret kommer att bli förjävligt.
Det är vid sådanna här tillfällen man verkligen saknar Mormor extra mycket, för henne fick man alltid sova hos och så blev man så sjukt ompysslad och bortskämd! <3

Ne, nu tänkte jag gå ut med hundarna och kissa av dom.
Sen ska jag lägga mig och läsa lite och sen försöka somna i vetig tid.
Lycka till Emma!

Kvällens låt: Leave me alone - Takida <---- (en av deras äldre låtar, som är sååå mycket bättre än deras nya)

/ emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0