Hard times come, let them be...

Tjuuueeee!

Sitter och lyssnar på Eskobar sådär lite i smyg. Det är ett av mina "hemlis/skäms"band som jag brukar lyssna på lite då och då. Men nu är jag modig och erkänner att jag gillar dom!
Har inte ni det också?
Alltså sådana saker som ni verkligen gillar jättemycket men inte vågar erkänna att ni gör det?
Tex som olika maträtter, filmer och musikgrupper..

Hahaha, Lasse, mitt förra lilla hjärtegull älskade filmen "14 suger" och det tog verkligen flera år innan han vågade erkänna det för mig. Haha, fan vad jag hånade honom för det! :D
Men han hånade mig för att jag gillar blodpudding med fläsk, så det gick väl jämt ut antar jag! ^^

Men men, annars idag har jag inte gjort för mycket faktiskt..
Har tränat lite, sprang runt 4 km, sen har jag lekt med vovvare ute, svimmat en gång (vet faktiskt inte varför), lagat mat till mig och familjen och sen legat i soffan och läst.
Sen har jag snusat med. Jag föll ännu en gång offer för tobaken.
Men ska bara snusa upp den här dosan, sen ska jag bli fri igen! ;)

Hmm..

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

Tjingeling!

Kvällens låt: Eskobar - Tumbling down <-----

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0