Host,snörvel,prosit & attjoooo!

Fy fan, jag har lätt fått baconsjukan.
Mår bara sämre och sämre.
Not funny at all!

Men har iallafall fått massa gjort på min lediga men sjuka dag! :)
Så det känns skit bra! :)

Och jag lagade fan en sjukt god omelett till middag idag.
Jag är grymt stolt över mig själv för den blev så god!
Jag stekte gullök,vitlök och bacon i en stekpanna. Sen så vispade jag ihop åtta ägg med flingsalt,peppar,färsk rosmarin och så lite mozzarella.
Sen tog jag och la det i en ungssäker form och lät det vara i ugnen i ca 15 min. Sen serverade jag detta med fullkornsbulgur och jag rörde ihop med smaksatt créme fraíce.
Det blev verkligen SKIT gott! :D
Imorgon tänkte jag göra nån kryddig soppa så jag kan bli kvitt min förkylning:)

Och det bästa på hela dagen var när jag fick träffa min JOSSANKOSSAN! :D
Först gick vi ut med mina hundar i det fittkalla vädret och sen åkte vi ner till Landhs konditori och fikade och snackade i 1-2 timmar :)
Det var så himla kul att träffa henne igen efter all denna tid! Men på måndag åker hon dessvärre tillbaka till New york! :(

Aja, nu ska jag ta och värma en öl i micron.
Victor sa att det tydligen skulle bota dunder förkylningar.
UPP TILL BEVIS!

Dagens låt: Jay Reatard - It ain't gonna save me <-----

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0