Forget my name ,

Hej! :)

Kom precis in med hundarna för en stund sen, tog en liten långpromenix med dom efter jobbet.
Fett gött, har fått tider på både Ikea och på kommunen, så kommer typ att jobba hela månaden.
Och det bästa med det är att man tjänar riktigt bra på båda ställena! Så ser fram emot min mars-lön ;)

Jag har ju lovat att blogga om helgen. Men jag är för lat för det så jag slänger upp lite festbilder från det istället.
Är feting trött. Är ju inte van att gå upp såhär tidigt. Är ingen morgonmänniska ni vet ^^
Men men, jag klagar inte! :D

Var ju på spinning igår igen och det var lika svettigt och gött som vanligt!
Dock HATAR jag min astma, jag kan inte ge 110%. Jag är dålig förlorare och vill inte vara sämre än dom andra, men de svårt att inte vara det när luftrören täpps igen liksom.
Men jag försöker iallafall :)

Ska strax åka och hämta Morsan, så ska vi åka till affären och handla lite ingredienser så vi kan göra Pitta till middag idag. En av dom godaste maträtterna jag vet, Serbiskmaträtt ni vet. Man kan förklara det lite enkelt som fetaostpaj typ.
Mammi & Pappi sticker ju till Thailand imorgon, så jag fick bestämma mat idag ;)

Nepp. NU måste jag sticka!

Dagen låt: Danko Jones - City Streets <------- 


Fia & Linnzan!


Phille som vi förfesta hos och hans polare som jag inte minns namnet på ^^.


Carlton,Manne,Simon, Linn och Victor!
Va fiiin du eee Victor!


Hahah, Vigge,Simon,Jag och Manne ^^


Linn, Mia & Jag var så fina så på Bongo.


Söta quinnofolk! :)



:)


Hahaha så här ser toan ut när jag och Mia ska gå på en offentligtoalett :D



Kvinnliga toalett besök är det bästa jag vet! Eller vad säger du Mia? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0