Fittttttttttttttttttttdag!

Jag har haft en jävligt helvetiskdag idag.
ALLT har gått FEL!
Verkar inte som skiten vill gå över heller!
Men nu har jag fått i mig en god omelett och en öl iallafall, så nu känns det lite bättre.

Sorry att jag inte har bloggat förövrigt.
Men har verkligen haft fullt upp sen Mor & Far stack till Thai.
Har jobbat nästan varje dag och när jag kommer hem slutkörd på kvällen har jag verkligen inte orkat blogga.
Och när jag väl har vart ledig har jag ändå bara städat,tvättat och diskat typ. Eller umgåtts med mina vänner.
Fast i lördags hade jag visserligen lite fest här hemma. Fick träffa nästan alla mina kära vänner :)
DOCK blev jag grymt besviken på 2 personer och ni vet vilka ni är och varför. Ni förtjänar bara två ord ifrån mig:
FY FAN!

Nu börjar jag förövrigt verkligen gilla att jobba på IKEA!
Alla som jobbar där är så sjukt roliga och det händer verkligen saker där hela tiden.
Ingen dag är den andra lik om man säger så! :)
Är iallafall ledig imorgon och på fredag. Det ska bli riktigt nice!
Dock måste jag städa hela huset,tvätta och diska. Samt åka och handla mat & grejer till min bil. Sen ska jag träffa Jossan som är på besök i sverige <3 och sen ska chris komma och hjälpa mig med min bil.
Så jag har massa saker på schemat imorgon ändå så, stressstressstress!!!

Idag har jag annars fikat med Silla, sköööönt att få prata med en normal människa! ÄLSKAR DIG min kära vän ska du veta! <3
Och sen åkte vi förbi Syrran & Anna med. Trevligt att få prata med dom med :)

Men men.. Nu ska jag ta mig en till öl och försöka slappna av lite till.
Kanske ska ta mig ett bad?
Måste verkligen lugna mina nerver känner jag.

Dagens låt: Nico - These days  <-------- <3

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0