Fetto!!!!

Snart kommer mamma med mina semlor.
Jag är lite förvirrad i huvudet och ledsen i ögat ikväll så jag känner att jag behöver lite fettobullar för att stilla mina känslor lite.
Var påtok för kallt för Ben & Jerry's kände jag.
För mina utlandsvänner kan jag berätta att snön inte slutar komma. Idag har det säkert snöat 5 dm typ.
Fett ovärt ska jag säga er!

Nepp, nu tänkte jag streama lite film!
Tänkte kolla färdigt på This is England :)

Kvällens låt: Niccokick - I drink to get thrilled <-------

I'll drink until all my dreams are fulfilled
It's because I don't care
I don't share anything
Anymore!

I'll puke until somebody gets me thrilled
I know you think I care for you like no one do
That's a lie, I'll rather die
I'll fight until somebody hits me down
I don't mind the taste of blood, fast beating heart
Go ahead, Just hit me down!


/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0