Mellandagsshopping,

Heeeeellluuuu!

Nu är tant hemma efter ett par timmars shopping med lillsyrran i stan.
Vi kände att vi var tvugna att passa på när det var mellandagsrea och allt :)
Och visst hittade vi mycket fint!

Jag hittade mest massa smågrejer på Ikea som är nödvändiga att ha men hittade även lite olika toppar på
både bikbok och h&m. Får väl se hur lång tid det tar innan jag växer ur dom ^^
Sen har jag också reserverat ett jättefint matbordsset på jysk. Alltså, jag blev helt kär i det och var bara tvungen att köpa det! Men dom hade inte stolarna hemma, så jag får hämta hem det runt den 4 januari. Men de gör ju inget :)
Får se vad min pojkvän säger bara, han gillar inte när jag shoppar grejer utan honom ^^

Men men, nu tänkte jag ta något att äta. Det är fan krävande att shoppa!

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0