dag 2,

Nu har det gått 2 dagar sedan jag pratade med min Johan.
Han har överlevnadsvecka ute i skogen någonstans och då får han ju inte ha mobil. Säkert kul för han men INTE för mig. Saknar han allaredan!
Men men, de är bara att vänja sig, ska ju inte få träffa han på en månad eftersom han sticker till Panama om en vecka med sin familj ett väldigt bra tag.
Så ja, 2 dagar utav 30 har gått. Hur ska tant klara sig tro? haha..

Idag har jag förövrigt vart ledig och sen vart hos sjukgymnasten och hon har konstaterat att jag har problem med både mina fogar och min ichiasnerv, så ja det förklarar ju varför jag har haft ont.
Men ska beställa nått bälte så jag förhoppningsvis får lite stöd för mitt bäcken och sådär.

Men men, strax blir det halv åtta och lite sånt.
Sen blire sömn och jobb imorgon igen!

ciao bella!


Miss you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0