bad touch,

Tjo breee!

Har precis sett det sista avsnittet av våra vänners liv och det var bra.
Nästan så man klämde fram några tårar ibland ;)
Har även precis tryckt i mig en jäkla massa kexchoklad, fasiken vad gott de är! Bästa ever, eller nu var det de iallafall :)

Idag har jag annars vart ledig och jag låg kvar i sängen ända till 10 - lööövlyyy!
Sen har jag tagit det lugnt samt gjort alla 3 hundarna julfina :)
Klorna har klippts, öronen har tvättats, har trimmat pälsen på Harry (så nu har han världens sötaste rumpa igen) samt badat alla! Så nu är dom fina inför julafton och luktar gotte i pälsen :)
Harry var faktiskt duktigast av dom alla, men han är väl van nu. Ni skulle sett han som valp, klippa klorna var en kamp och röra hans rumphår var inte ens att tänka på. Då högg han fan sönder mig. Men, med lite hårda tag ifrån mig så har min lilla pomme blivit snäll när det kommer till den biten också! Mammas beeeebis!

Har även pratat med min sjukgymnast och jag ska köra på med mitt stödbälte ett tag till och se om det fortsätter att ge stöd. Annars ska jag få börja med tens - AJ!?
Men de har faktiskt gått bra hittills förutom nu när dörren på förarsidan har låst fast och jag måste kravla in & ut på passagerar sidan hela tiden. Får sota för det nu känner jag. De gör scheisseont i mina fogar.
Jäkla saab.

Nu ropade min far på mig och tyckte att jag skulle komma upp och hjälpa till att klä granen den sista julen jag bor hemma! Bäst att göra't!

Goder afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0