We're only in it for the drugs,

God förmiddag!

Idag är det Ebba grön som har spelats hela morgonen. Vaknade på ett så himla bra humör, så kände att jag ville göra morgonen lite bättre med toner ifrån dom.
För jag får alltid en sådan positiv energi av ebba, vetetusan varför, kanske för att jag tänker tillbaka på the god old days back when I was a punkgirl. Hahah ne, skämt o sido.
Men jag tror de beror på att mina hundar var så söta i morse och att solen sken plus att Johan kommer idag, dessutom är det ju fredag och det blir ju alltid ett extra plus i kanten :)

Än så länge har jag bara hunnit med en liten promenix med hundarna, slängt i en tvätt och en disk.
Får bli lite mer plock i huset snart och sen ska jag fixa iordning mig lite också för jag ser ut som sju svåra år som snorar och hostar som en galning.

Men men, det var allt for now..

Hejsan hoppsaN!




Blir så glad när jag ser denna bilden, hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0