tattooed once again,

Japp nu ligger jag här i min säng, med plast runt min ömma,svullna och nytatuerade arm :)
Gott är det!
Bidde inget nytt motiv denna gång utan jag gjorde klart mitt Bill loika motiv och det blev schnyyyyggt!
Slänger upp bild på den imorgon när jag har tagit bort plasten och sådär.

Förövrigt så gick det kalas på rehaben idag! Harry har blivit så pass bra att han ska börja med viktmanschetter på båda bakbenen nu! Detta fenomen var nått helt nytt för mig, men de är i princip samma sak som en klövjeväska. Bara det att vikterna är mynt och att man sätter dom på haserna, man börjar med 50 öringar och sen så får man öka ju mer framsteg hunden gör i sitt tillfrisknande då :)

Efter veterinärsbesöket blev det ett besök hos min storasyster där jag bjöds på god middag. Sen lämnade jag Harry hos sin moster och så drog jag till djurmagazinet och handlade en stor säck foder till lilleman (kan ju påpeka att jag har lagt ut över tusen spänn på han idag. Jävla utsugare till hund jag har! )
Sen när jag hade vart där så träffade jag Jacob en litenliten stund med. Vi hann uppdatera oss om vad som hänt under det senaste då vi inte har umgåtts och sen var det byebye för vi båda skulle shoppa lite. Jag ville verkligen hitta nått fint tills i helgen, men hittade bara lite basic grejer som 2 skjortor,1 topp, ett par leggins och lite örhängen typ. Inte mycket att hurra för om man säger så, och jag får panik verkligen!
Hatar att inte veta vad jag ska ha på mig när jag ska iväg på festligheter!
Men de hinner jag förhoppningsvis komma på.

Imorgon ska jag jobba 12-20, så kom inte dit. Jag vill ha så lite som möjligt att göra med min onda arm.
Fast med min tur lär det väl bli bajs mycket! :D
Förövrigt har jag ont i båda mina ben idag. Känns typ som växtvärk!? Drygt.

Men men, nu ska jag slagga.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0