surprise,

Tänkte bättra på mina poäng på att vara en bra flickvän idag!
Ska överaska min lilla påg en liten aning när han kommer eftersom det är hans sista dag på jobbet idag.
Han börjar ju sin utbildning i halmstad/skövde på måndag och det måste ju firas!
Dels för att han kommer att bo närmare mig och dels för att han kommer att bli ännu hetare i sin uniform, eheh!
Har faktiskt inte en aning om vad han kommer att utbilda sig till, men de är iallafall nått högre inom det militära..

Den lilla surprisen blir att han kommer att få välja om han antingen vill stanna hemma och mysa ikväll eller om han vill gå ut på lite galaj i stan istället. Vi brukar alltid planera våra helger in i minsta detalj eftersom vi träffas så lite, det är därför han får bestämma allt vi ska göra idag. Och när han väl har bestämt vad vi ska göra ska han få hemmagjord panacotta toppad med bärsås och både vitchoklad och mintchoklad, och till detta ska jag servera kall och god skumpa.
Inte så mycket att hurra för kanske, men jag tror jag kommer att tjäna in några extra poäng iallafall! Eller hade ni uppskattat om någon gjorde så för er? :D
Jag hade iallafall gjort det, så de är därför jag gör det.

Men men nu tänkte jag dricka lite kaffe och sen ha kvalitetstid med min älskade hund :)




Im the man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0