Love and other disasters,

God kväll på er.

Ligger i min säng nu med världens mest svullna buk tack vare min lillasyster :)
Hon var så söt och hade sparat nybakta kanelbullar till mig nu efter jobbet bara för att hon visste att jag är lite ledsen i både ögat och hjärtat.
Fula men rackarns så goda bullar! Orkade inte ens käka upp alla så jag delade med dogsen och de var lika uppskattat där som hos mig.

Det gick fint på jobbet idag. Dock är det så himla jobbigt att veta hur mycket mat man ska göra. I ena sekunden går det inte åt nått alls och då vill man ju inte göra mer och sen i nästa sekund kommer det hur mycket gäster som helst som bara plockar på sig.
Så man måste verkligen vara bra på att uppskatta hur mycket man ska göra. Jag lyckades på pricken idag. Slängde ingenting utan allt gick åt! Så de kanske var lite i snålaste laget, eller jag vet inte. Ingen klaagade iaf:P

Hehe, idag förresten pekade jag finger förförsta gången i trafiken! Eftersom jag redan hade en liten depp dag så hjälpte det ju inte att jag behövde stanna för VARJE trafikljus jag körde förbi, dvs 7 stycken och sen att en utlänskgubbe höll på att köra in i mig i sidan. Alltså de var verkligen på håret att jag klarade mig, då pekade jag finger åt han. Sorry, men du gjorde fel och jag blev rädd.

Försökte även ta ett lån idag, måste verkligen ha en ny bil. Pallar inte med min skitbil längre, som det verkligen är grava fel på. Men självklart blev jag avslagen.
De är verkligen min dag/vecka nu!

Usch.

Ska begrava mig i sängen efter en kvällspromenix med hundarna sen. Ska lägga mig och kolla på tecknad film eller nått. Då blir man alltid glad, eheh :)

God kvällhejhej!

/ emma


Så mysig bild med en nyopererad Harry och bebis Theo.
(dock ser jag ut som jag har ätit 290kg bullar på den bilden, haha)
Älskar mina hundar så galet mycket. Dom är verkligen så ljusglimtar i vardagen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0