Kärlek slutar alltid med bråk,

Kom tillbaks, jag ångrar allt jag gjorde
Allt jag sa, det är inte dig det är fel på
Det är jag, det fattar väl jag

Kom tillbaks, jag lovar och jag svär
på mammas grav, jag kan va allt det där
Du ville ha, det fixar väl jag

Jag vet jag är en idiot
och hela stan vet vad jag gjort
Jag förtjänar hur jag mår
Kom häll mer salt i mina sår

Du är glad, det har jag sett nu på din
statusrad och alla bilder ifrån
Någon bar, där verkar du glad

Vi ses på stan,jag undrar om vi borde
fika nån dag, du säger absolut
Det låter bra, men du har det bra

Jag vet jag är en idiot
och hela stan vet vad jag gjort
Jag förtjänar hur jag mår
Kom häll mer salt i mina sår

Jag vet jag är en idiot
och hela stan vet vad jag gjort
Jag förtjänar hur jag mår
Två hinkar salt i mina sår

Allt skit jag gjort, jag skulle bara
Du vet jag har försökt förklara
Allt skit jag sa det kom tillbaka
Hur jävla dum kan man få vara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0