I'm alive,

Hej och god natt!

Har vart kalasdålig på att blogga det senaste, i know. Men har haft fullt upp faktiskt, plus vart sjuk. Och då är inte bloggen prio ett direkt ;)

Hmm... När skrev jag senast tro... Ja just det, i söndags eller nått sånt vare va?
När jag hade nackspärr. Så jag hann inte skriva om helgen. Men kan sammanfatta från i fredags fram till idag väldigt lite kort, så alla ni små snokare vet exakt vad jag har hållt på med!

Fredag: Jag tog med mig Jonna på fest hemma hos Emil så hon skulle få träffa alla mina fina killkompisar plus några till. Vi hade det riktigt trevligt där med mycket alkohol, skratt, dans och svett typ! Vid halv tolv tiden stack dock de flesta av oss vidare in till stan för att dra in på krogen, dock splittrades de flesta och stack till olika ställen. Jag och Jonna joinade Jacob och några av hans vänner och stack in på centrum bar av alla ställen. Men tro det eller ej, det var faktiskt AS kul! Och dom spelade hyffsat bra musik, dock var det ju äckel där som vanligt osv. Men jag hade iallafall kul och dansade så att svetten rann.

Lördag: Jobbade som hovmästare från 11- 17, riktigt jävla tråkigt och jobbigt.
Jonna kom och hämtade mig efter jobbet och sen chillade vi bara med film. Sen gick jag och la mig och sov vid typ nio för att jag hade så jävla ont i nacken och var trött som ett djur.

Söndag: Jobbade som hovmästare från 11- 16, lyckades få gå hem 2 timmar tidigare för att jag hade sån nackspärr så de var kalas. Hatar verkligen att vara hovis vanligtvis och att vara de med värsta värken gör ju inte saken bättre direkt. Efter jobbet tog jag bara det jäkligt piano hemma..

Måndag: Robin kommer tidigt till mig på förmiddagen och så sticker vi in till veterinären så att harry ska få sin veckodos av simning och massage. Efter det sticker vi till Tattoo art så jag kan boka en tid och efter det åker vi hem till shitlake och handlar godis på godisfabriken. När vi sen kommer hem lagar jag mat och efter det myser vi med godiset och en film. Efter lite chill hemma så bestämmer vi oss för att åka in till stan för att gå på bio. Vi kollar på Beck - levande begravd som faktiskt var riktigt bra! Bästa beck filmen tror jag..
DOCK var det för jävla kallt i bio salongen så jag åkte på jordens jävla förkylning. Efter bion så åker vi till MAX och trycker i oss hamburgare och sen åker vi hem och sover.

Tisdag: Jag och Robin chillar typ hela dagen för att jag mår bajs. Fast vi sticker dock in till stan en liten vända och handlar grejer till våra bilar på biltema. Sen åker vi hem för ännu mer chill och mys med glass i stora lass.

Onsdag: Robin åker hem och jag åker till jobbet. Skulle egentligen bara jobbat ett kort pass på 4 timmar men fick jobba över 1½ timme fast jag var bajssjuk. Efter jobbet åkte jag hem och satte mig i soffan med en whiskey och tyckte synd om mig själv typ. Och sen kollade jag på Yrrol med lillsyrran och sen somnade vi typ.

Och idag så har jag bara tvättat 2 tvättar, bytt sängkläder, lagat en ruskigt god och stark soppa, kollat några avsnitt på djursjukhuset och sen tatt de lugnt typ.
Och nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik och en snarkande Harry :)
Tänkte väl slänga på en film nu och sen försöka sova lite.

Så attte, god natt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0