I love playing with fire,

You guys!
Jag måste bara tipsa alla er Joan Jett och The Runaways älskare för en kalasbra film!
Har längtat som fan efter att få se den och har äntligen fått se den ikväll.
The Runaways heter filmen jag snackar om och bygger på den sanna historien om bandet och deras uppbrott.

Jag ger tummen upp för skådisarna (Kristen Stewart och Dakota Fanning gör strålande bra roller som Joan Jett och Cherie Currie), scenografin och självklart soundtracket som var riktigt bra!
Och jag gillar även att Joan Jett själv har suttit och övervakat filmen för att se till att så mycket som möjligt av storyn i filmen ska stämma överens med verkligheten.

Så jag rekomenderar denna filmen starkt eftersom den visar en viktig del ur rockens historia, speciellt tjejrocken!



The Runaways!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0